Du har visor i ditt hår, och poesi i sina sår

jag vill ha kommenterer, så kommentera ! :)
Var på stan idag med äpple och klara, hähä, köpte inge som jag tänkt köpa, men jag hade typ tänkt köpa upp butiken men endå (A) säg den bästa mascaran ? Jag ska köpa en men vet inte vilken, ska nog köpa telescopic mascara elr master piece mascara ;p Tänkte också köpa lösnaglar, men så blev det inte (; Köpte därimot godis ;]
Sen gick jag och fia hem till mig för att göra läxa, men ja... sitter ju här nu endå (;
pusss♥

Men du är van vid folks manér
och från din vagga till din grav
är du den vilsna världens slav
du är en tår i svarta hav

Kommentarer
Postat av: Anonym

keep it going!

2008-04-15 @ 22:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0