han ska tvinga sin slarviga son att göra det där som aldrig blev av,

Har inte bloggat på hela dan, flåt.
Idag cyklade jag och fia till hippo, det är typ as långt, men vi var hurtiga ! : D as kung ! Red rhox^^ Sen på vägen hem cyklade vi genom stan för att äta på frasses, jag i mina ridkläder, gissa om folk stirrade ! xd hahah, aja ! :)
sen har vi suttit där jag satt och gjorde läxa ^^ as najs ! `=)
Sen for vi till tomtebo, sen tänkte vi åka till hamnis ikv, men ångrade oss, skulle typ inte hinna vara där nå länge(AAAAA) Och nu sitter vi här hos rebecka, och lyssnar på sugmusik. Fia och rebecka dampar xd

Kommentarer
Postat av: Sannaa :D

Miiiiiaam, red du Rhox? :) visst är han härlig?!=)

2008-04-22 @ 19:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0