i want you, i need you, oh baby oh baby

asså bloggningen har inte varit så bra på senaste, förlåt men ska bättra mig !
Igår var jag iaf med fia på stan, köpte en börs men lämnade tillbaka den idag ^^ Sitter på stadsbiblan nu med klara, har köpt en bikiniöverdel (bild kommer ) bara en enkel sådan. Funderar på vilken mascara jag ska köpa, vilke är den bästa tkr du ? '
jag ska också låna ngn bok, men vet inte vilken det blir...
Det är sjukaste sommarvädret idag, jättavarmt och.. åh ! Blir as pepp på sommaren ! : D
Ikv är valborg då, vet inte vilken brasa jag ska gå på om någon, men med klara iaf !:)
Pappa fyller också år imorn så ska köpa ngt till han idag ! :)


Den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp
drömmarna och vindarna hjälps åt!
Å så fort man tittar neråt så vänder dom hitåt och sjunger:
Vart tog den där elden vägen?

Kommentarer
Postat av: klarich

det var fett soft ! :D
niic på stan !

2008-04-30 @ 19:25:55
Postat av: äpple

FUCK YOU JAG SKA HA MITT HALSBAND, IMORGON NYPER OCH BITER JAG DSIG TILLS JAG FÅR DET HETS ARGHGHGHHHHH

2008-04-30 @ 19:33:57
URL: http://appple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0