is there some idea to replace my life ?

Då vare dags igen efter en tid i hemavan. Vi åkte ju dit på söndagen med buss, jag, johanna, sofia och medeina ( som jag var med då ) Under dagarna där har vi spelat innebandy som tokar och degat desperte housewifes (; Men det var varit najs där, inget att jämföra med hemavan med ug men endå, Åkte bara skidor/bräda två av fyra dagar, var på badhuset första dagen för det blåste så mkt. Men åkte bräda dagen efter det och skidor den tredje dagen, jag och johanna ägde skogen totaly, vi åkte offpist som dårar ! fast johanna höll på att svimma jaglovar ;o
fjärde dagen fick jag frukost på sängen, som är idag då, fyller ju år idag, 14 år ^^ Fick inte så mkt där, några oklika örhängen och ett halsband. Vi var barnvakt åt ellen på dagen medans dom andra var borta. Hon är ju söt. Sen vare buss hem. Jag tkr endå allt gick väldigt snabbt, middag i storuman som vanlit !:) När jag sen kom hem fick jag 1000 av mami o papi, 500 av farmor, 500 kr på hm, 200 kr på åhlens, LARS WINNERBÄCKS SKIVA DAUGAVA ! och ngn konstig men snygg blomma ! :) Ska sova nu, har typ inte sovit ngt där borta, kmr inte kunna jobba imorn på skolan, så äre bara !
hare bäst♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0