Jag liksom irriterar på ett fyndigt sätt, När jag levererar på ett myndigt sätt

Nyduschad och klar för att gå och lägga mig då ! ^^
Härligaste dagen idag då, fick as mkt vår och sommar känsla !  På engelskan satt vi ute och jobbade, as skönt !
Var med sofia idag, och ja, mer får jag inte säga elr ? ;p
Kom hem och åt och så, sen for jag och fia ut och joggade, sen vare träning i mitt garage (; dans, enhjuling, styltor, fys och skateboard (och sopning ofc ) (; hähä, känner mig hurtig ! : D
pössss♥

O det är så vi gör det här i Stockholm
Två låtar på en dag, det är bråttom (oo-ey)
Försöker träna varje dag för min kroppsform
Om jag lyckas (jaa), det drar vi lott om (haha)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är hutig :D

2008-04-17 @ 16:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0