Live your life until love is found, Or love's gonna get you down

ska försöka lära mig vars alla länder ligger i europa och dess huvudstäder ! njaa, tror inte det ! ;o Får väl bli en läxdag idag då, det behöver jag ! Var länge sen sist ! (; as fint väder ju, kanske går ut och sätter mig och jobbar ! :) ganska mys endå! :)
sommmmmar



åh, det här var as najs, sitter utanför fönstret nu, är som en sak som går ut utanför som man kan sitta på utan att vara rädd att ramla ner, det vore ju inte så kul, ^^ fast har inte gjort så mt läxa utan mest tagit bilder :)

  
image95


Åh, va skönt, sitter ute och pluggar på samma ställe fortfarande men i shorts och linne ! : D och svettas typ endå ! :)

Winnerbäck ! : D

Kommentarer
Postat av: äpple

jag tkr du kan ge tebax mina benvärmare, min tröja och mitt halsband :( hehe. :]

2008-04-17 @ 16:55:41
URL: http://appple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0