the one who let the sunset bring a silly kind of smile on your face

Tycker jag har blivit ganska bra på att hålla bloggen uppdaterad, men det blir ju inge kul om jag inte vet att någon läser den, kommentera ? (;
När jag kom hem kom johanna b till mig, vi packade till hemavan både åt henne och mig, fast vi gick ju såklart till johanna b när vi skulle packa åt henne (;
Sen gick jag hem och åt. bakade sen chokladbollar med min lillebrorsa edvin, för han var ledsen över ngt ;p men gjorde matten undertiden han rullade dom =) Och fortsatte med det, så när johanna b sen kom igen hade jag gjort klar matten och hade bara engelskan kvar, :) Fast vi tränade till matteprovet också. haha, intresseklubben anteckar... ^^

Hare bra ! ♥

We're the people, the lucky
with the fragile bones
the ones who sit and worry
about catching a cold
We're the people, the happy
with the broken hearts
the ones who draw a picture
and proclaim that it´s art

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0