Vi märkte nog aldrig riktigt vad som hände förrän allt var slut

Har inte bloggat alls mkt i helgen, men nu kmr det iaf ! :)
I fredags efter ridningen åkte jag till eeey efter middan, fia var oxå där. Vi åkte till ug och var där, det var massage, iaf lite, men fia var klen ! (A) hähä,
Sen igår var jag med klara efter middan oxå, skulle igentligen på stan men pallade inte. När klara kom visade hon stolt upp sina pengar hon vunnit på travet ! hahah,  60 spänn ! ;p Sen åkte vi till emelie och var där en stund sen hem. fast vi var rädda för en man med kedja och chäfer ;o Klara sov iaf hos mig ! :) Vi gick och ta oss as tidigt ;p Sen i morse cshlappa vi innan vi gick till klara och var med leo  Leo är sötaste, klara med (a) vi fotade rääättt så mkt, najsnajsnj(; Sen åkte vi hem till mig och åkte til maxi! :)


jag skulle kunna leva utan den där blicken
som får mig ur balans
jag skulle sakna den där stunden som vi har
när vi till slut har blivit sams
jag kanske skulle söka upp
kontakter som jag tappat
som jag varit med
förut nånstans
jag antar det finns nån du skulle ringa
om jag inte fanns


Kommentarer
Postat av: Sannaa

Miriam du är så jävla snyggg, modell fan!

2008-05-02 @ 11:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0