You wouldn't have the ego to discover the rest of you

Väntar på klara nu då ! :) Vet inte vad vi ska göra ikv, men vi hittar alltid på ngt ;p
Var hos min morbror idag i mosjö för att han har fyllt år, kunde inte åka skoter där för det var så blött, men vi fikade och så ^^ och studerade fåglar i brist på något annat -.-
Sen när jag kom hem sklle jag, johanna b och sofia b till maxi för att handla nödvändiga(;p) saker till resan på onsdag. Då blire ju hemavan ;) najsnajs^^



Rich is the head that shapes your face
And I would do whatever to get on your case, it's true
I'm stuck on you
I'm jealous of them heals that carry your feet
Oh if only they came walking right up to me, it's true
Oh I'm stuck on you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0