You're every minute of my every day

Sitter här med äpple nurå, ♥
Var på stan idag innan dansen idag med sofia, åh, vi kmr försent till dansen och allt hela tiden, hähä, aja.
Efter dansen, som faktiskt var en av dom roligare gångerna, tog vi bussn hem, jag åkte till ch för att sen kunna cykla hem, men bra. Då var min cyker (som stog vid skolan) punkterad. Gick förbi äpple endå,men lämnade cykeln. Vi gick hem till mig och så. jag duschade och så, sen åt vi middag vid typ 9 xd uschhhhhh, överkokta makaroner och ostsås med fastbrända rester i, mummms *host*
Vi ska dela på min minimala säng eftersom vi inte orka bädda ut bäddsoffan, gah;p
hähä^^
image84min hand ser gigantisk ut, men den är faktiskt närmare kameran (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0