tillbaks igen, elr ?

Vad sägs som en "comeback"?
Har ju inte bloggat på ett väldans långt tag nu. Men jag har mina anledningar;) Och är fortfarande inte säker på om jag ska börja så... redan. Även om det känns som att det var flera år sen så var det ju trots allt bara drygt 2 månader (vilket JAG igenligen inte kan kalla så lite menmen..)
Men nu är det iallafall sommalov(för mig iaf, vilket jag hoppas att det är för alla, för det kan jag då garantera att det är synd om den som inte har ), vilken är det bästa jag vet ! Jag har ett eget litet sommarjobb, att ta hand om min mammas jobbarkompis hund(vars namn jag inte kan stava, knapps säga, men får gå under namnet "vovven"), vilket jag mest tänkte göra för kul, men som jag tydligen skulle få pengar för också, vilket jag inte säger nej till;)
Allt har bara varit soft tkr jag, (utom vissa saker, vilka jag, faktiskt, hoppas löser sig) Har solat, och faktiskt fått mig en liten linje, men hoppas på betydligt mer:) Sen blire ju förhoppningsvis, Kalmer och därefter Stockholm med rebecka. Och sen LW KONSERTEN (!!) med klara och äpple:D Det blir dom två sakerna blir nog sommarens höjdpunkter.
Igår kom jag och mamma hem från mora, Min kusin har konfermerat sig och då var vi där:) Vi tog buss och tåg hem, och från en av bussarna såg jag en bil som körde av vägen, inte så att han krockade med ngt, men jag tyckte endå det var riktigt läskigt  !;o 
Sen idag for jag vid 8 på morgonen ut och joggade med vovven (Har aldrig hänt att jag varit ute så tidigt kan jag ju bara säga) ingen lång tur men tyckte bara det var bra att jag kom ut. Sen tog jag en hyfsat promenad också, :)  Sen var jag med klara, och vi har typ solar, och spelar familjespel, gosh är inte varje dag man gör det kan jag ju säga;p
Åh, det känns faktsikt riktigt skönt att få "blogga av sig";) Och mina ordval är ju... ja ;p
Ni får gärna kommentera, det kan avgöra om jag ska fortsätta elr inte(inte för att jag tror det är särskilt många som läser och tkr om det med min blogg) ;)
Puuussss♥

och kåtleo med stor resväska såklart.....

Hennes gröna ögon gör mig matt
hon säger: "ta aldrig nånting för givet"
och vi pratar om vart vi ska just inatt
men jag antar att vi menar hela livet

Kommentarer
Postat av: Fia

duu är såå hurtig Miriam, går ut o springer 8 på morgonen xd gick de bra med vovven?

2008-07-07 @ 23:10:40
URL: http://fvh.blogg.se/
Postat av: Sannnaaaa

Fortsätt :) den är jätte rolig att läsa!

2008-07-07 @ 23:14:56
Postat av: Alice

Svar: Ja, visst är den! :)

2008-07-08 @ 08:47:31
URL: http://lillalice.blogg.se/
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Ja hon är så söt med glass runt hela munnen ;D

2008-07-09 @ 14:35:26
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: sofie

tack =)))

2008-07-09 @ 14:49:14
URL: http://soffolina.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: kul att höra :D tack!

2008-07-09 @ 14:53:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0