Det finns så mycket att förlora, dina drömmar är så stora

Var på stan med klara idag, köpte en klänning på gina till sommaren, men jag vet inte om jag ska behålla den men får väl se... inte den snyggaste kanske men jag skulle endå aldrig hitta en klänning som var perfekt enligt mig^^, och den var skön. Så antar att den får duga(:
Sen kom klaras och lovisas familjer på middag, åt som satan ! ;o elr vart iaf asmätt^^ Sen gick vi på "promenad", elr vi trodde alla var typ mördare elr ngt, och så hittade vi en as stor istapp ;o !
Hittade de få bilderna från bussresan till hemavan(önskar att jag hade tagit fler..)
 hähäh^^

Kommentarer
Postat av: Felicia

MEN DÖÖÖÖÖÖÖÖ

2008-03-23 @ 14:21:00
Postat av: Alice

Behöver din epost också, tack :)

2008-03-24 @ 08:01:35
URL: http://lillalice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0