det hjärta som skulle bli ditt på nåt vis det fryser nu sakta till is

stan med teatertjejorna efter skolan ;* vi gjorde ju lite allt där, jag och klara lurade sofia, wiia och fanny xd och sen teater(: ska spela ngn konstig pjäs jag fattar nada av ;o
Sen for jag till maxi för att träffa äppple och eeey, 3.90 kr hg ju ! : ]
HAHAHHA, jag som plockat åt mig så mkt jag kunde och det blev 18 kr, och så kom felicia med godis för 30 spänn ! HAHAHAHHAHA xd ja, felicia och fia kom till äppple :)
äpple sminkade felicia, och.. åh min gud ! ;o det vart as stor skillnad men jag tkr det var snyggare utan, det vart som så, konstigt^^

Och jag kunde ha gjort vad som helst för att höra den tanken
men själv låg jag tyst i min säng och så frälst av den farliga branten -
jag liksom föll över kanten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0