In her head she sees butterflies with pistols

Umeå open med johanna, äpple och reb igår : D
Vi var på ngt möte angående krachen förra året då golvet rasade, hähä, men vi fick iaf träffa dom och autografer mm. : D det var två tjejer som stormtjöt ;o
sen åt vi och vid 7 när det öppnade fick vi gå in, fick beslutsångest om jag skulle ta med koftan in men gjorde inte det och ångrade det inte, det vart as varmt när det väl kom igång^^
Det var först The Perishers som spelade, dom var faktist bra ^^
Sen var det mando, åh, askul ! johanna och reb försvann men jag och äpple och enyas syrra höll ihop, (enya hade gått och satt sig) , Det var trångt, varmt och as kul ! Skrek så mkt att jag hade ont i halsen efteråt^^
alla man tog på var dyngsura av svett xp inte så mkt röj, men endå as kul ! : D
undra om jag kmr glömma ngn gång ? Skulle inte tro det ! : D
MANDO DIAO
image37(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0