jag förvandlar varje amorpil till krut.

VI slutade efter lunch, då gick jag, fia, sofia, felicia och barni till mig och lagade tjockpannkaka som smakade havregrynsgröt xd
Senfor barni på utveckligssamtal och resten till stan, Vi gick på ngra affärer, jag och sofia köpta fulsöta tröjor, angry anna och fiona friendly^^
Sen gjorde jag läxa hos barni, vi gjorde seriöst as mkt, samtidigt som vi lyssnade på låtarna från vårshowen 2007(: sen skrev jag i hennes hemliga dagbok ! ^^

Men jag hittar den en dag
och jag är envis kan man tycka,
men jag skall finna all min lycka,
om så Döden ska bli den som tar mig dit!

Kommentarer
Postat av: felicia

men det var god sylt! :)

2008-04-07 @ 15:37:14
URL: http://mendukollafelicias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0