But nothings greater, than the rush that comes with your embrace

Lägg märka till min nya design som jag vann av www.pidaa.blogg.se :) tyckte faktiskt om den riktigt mkt !
Sista dansen idag, vet inte om jag ska fortsätta på balettakaemin utan byta till umeådansskola, får väl se hur det blir. Efter dansen for jag iaf till äpple. dit kom också fia, felicia, johanna e, rebecka. Jag duschade och så hos äpple och lånade kläder av henne. hähä=] Sen har vi haft jättemysigt hela kvällen men jag är så trött nu att jag inte orkar skriva om det ! jag är bara så sorry.
Vädret är knäppt, jag vill bara ha sol och bad nu !



Trying hard not to hear
But they talk so loud
Their piercing sounds fill my ears
Try to fill me with doubt
Yet I know that the goal
Is to keep me from falling

Kommentarer
Postat av: sofiaaa

den ä schnyygg(:

2008-05-17 @ 11:17:49
URL: http://sofijahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0