;];];]

Skulle igentligen vänta med att blogga tills fia loggar in och skickar bilderna på det jag köpt idag, men skriver nytt sen. Idag var iaf jag och fia och shoppadelöööös på strömpilen för att vi är coooola. lägger in bilderna sen på vad jag köpte, men jag köpte iaf en fundation, solglasögon, örhöngen, bh, genomskinliga axelband, sminkborttagning, lösnaglar och munspray ;) men lägger somsagt in bilderna senare ;d
 har du gjort idag då ? :)

miriam says:

varenda gång jag runkar, tänker jag på

miriam says:

mens

Johanna says:

HAHAHAA'

miriam says:

:]

Johanna says:

miriam,jag tycker det är fint att du tänder på mens :]

miriam says:

hähä, specielt ditt mens :]

Johanna says:

ofc :]

miriam says:

:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0