its an endless summer

har inte bloggat på vääldrigt länge nu för har inte haft en fungerande dator;/ men nu ska jag väl skriva om vad som har hänt sen dess. I fredags gick jag och sofia lite tidigare från NO:n för att vi skulle cykla till stan. Vi skulle ha genrep till teaterföreställningen Hela vägen dit var det as bra väder och just när vi kom innanför dörren till hjallarhornet började det spöregna xd genrepet gick bra men jag skulle ha en yberful "klänning" xd När jag kom hem for jag och barni ut och joggade, sen vare ug. det var massa igelkottar överallt ;o Sen på lördagen for jag och reb till tavelsjö till ett islandshästställe. Sen for jag hem och duschade och så sen for jag till stan. var där med sofia, barni, fanny och fia. köpte ett par brun-vit randiga ballerinaskor på hm för 98:- sen gick barni och fia och jag, sofia och fanny satte oss på NK och fikade, dom delade på två tårtbitar och jag köpte en marräng (a) vi satt där ett tag och sen tog vi massa bilder i hjärtat :)   Sen vare föreställning, det gick bra men jag gjorde nog mest tabbar av alla i min grupp xd Sen när allt var slut och jag var hemma for jag, barni, felicia och sofia och "grillade" , fast vi fick inte upp ngn eld. men vi åt kyckling och potatissallad ist ;p sen flummade vi sönder hos sofia  ^^ på söndagen vare en till uppvisning , efter den gick jag, sofia, klara och gabbi och kollade på fler uppvisningar(vi fick ju gå gratis) Mellan pläserna var vi på åhlens och.. ja... ^^ sen hade vi gäster men jag och fia for ut och joggade sen åt vi paj och marränger (a)  se har jag också vunnit en ny bloggdesign som du nog snart lär märka^^ Sen igår, måndag, gick först jag, sofia och felicia till maxi och köpte 3 st ben&jerry's hähä=]  men vid fem var felicia tvungen att fara så jag for till sofia en liten stund men sen for jag hem och då bestämde jag, felicia och fia oss för att gratta äpple, så jag lurade äpple att bara jag skulle vara med henne. och då for vi(jag, felicia och fia) och handlande vindruvor, jorgubbar, glass, partyhattar, serpentiner och spraksaker;p sen överraskade vi henne och så :) det var mys. kmr nog bilder sen ^^ hahaha, bilderna =] Och idag är jag hemma och är slukling, fryser as mkt och hade ont i huvuder i morse;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0