Know I can't be the only one, I bet its hearts all over the world tonight

Idag for jag, sofia och reb till mig och åt morotskaka, mår fortfarande illa xd
Sen dansade vi på studsmattan, gah.
Och jag och sofia har iaf varit hurtiga idag ;d Joggade 2.2 och gick 2.2 ;d inte så långt men endå långt, för oss ;p
image127
Vi funderar på att köpa den här kameran
Kameran fanns också i svart och silver, tycker det här var snyggaste, vilken tror du skulle vara snyggast ? Behöver alla tips jag kan få !
det lutade nämligen mellan system och kompakt kamera, för jag vill gärna lära mig med med fotning och så, men en systemkamera är som så klumpig, därfär ar jag tagit mitt förnuft till fånga som det kallas och besstämde mig för en kompakt.
och igen är ser så lite battrier så hinner inte skriva mer innan datorn lägger av ;d


And you mean to me
What I mean to you
And together baby
There is nothin we won't do
Cuz if I got you
I don't need money
I don't need cars
Girl you're my all

Kommentarer
Postat av: bajs

assså åååhhh miriam du ska köpa en systemkamera !!!!!
du har redan en hitec komppaktkamera!! så de så, köp en system

2008-05-22 @ 13:19:12
Postat av: felicia

s: för att han gör mig till en fnittrig 8 åring.

2008-05-22 @ 17:10:46
URL: http://mendukollafelicias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0