vi gör det hela dan, varje dag

asså jag har inte bloggat för jag har väntat på att jag ska gå in på mammas dator för bilderna är där, men jag skiter i det och tar in bilderna senare.
Igår vare iaf valborg, jag och klara ägde hela valborg ! Vi var båda på carlslids brasa och på chs, när vi var på ch var vi med elin, sofia, diana, sofia b , äppple, felicia, fia och rebecka, vi var i kyrkan rätt mkt. När ja och klara kom hem var vi typ helt slut och gick och la oss näästan direkt. Sen idag var jag med henne tills middan. Sen for jag och äpple till stallet för att kolla en sak, sen for vi hem och nu sitter vi här hemms hos mig. hon ska sova här. är inte på bästa humöret idag kanske, förlåt 'äpppple


Jag har så svårt att veta om jag ens betyder nåt för Dig
Du spelar nåt slags spel
Och det kan så lätt bli mitt fel
när Du ser på "lilla mig"
Och en dag försvinner jag ur Dina ögon, som en svår och jobbig grej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0