där svart är vitt, där mitt är ditt.

haha jag känner att jag inte orkar uppdatera, jag som var så bra på det för lite mindre än ett år sedan, tänk vad mycket som kan hända;) när jag klagade på sanna att hon aldrig uppdaterade och sedan kollade på min egen uppdatering så vare skam på mig...
så, så går det.
Just nu pluggar jag, har nämigen franskaprov imorn, men det känns endå helt okej så det ska gå bra(pepparpeppar ta i trä) för omväxligens skull,
Je ne réussis jamais. kolla vad jag kan, det här kanske fialotta kan lista ut vad det betyder,(jag lyckas aldrig betyder de)
Idag har jag mest pluggat, men var också ute och sprang nyss med jb, har ju biptest, eller yoyotest som de också kallas snart.
Je finis avec a au revoir (mayby jag sluter med ett adjö, ren gissning)
AU REVOIR!


gammal bild på mig som brunett och elin:)

Kommentarer
Postat av: CLOETTA

VISSTE DU ATT DESSSIE ÄR HOMOFOB?!? men hon umgås ändå med amir, .. men amirs kompisar blir tydligen trakkaserade eller nått :S jag läste de iafl i deras blogg.. http://quess.blogg.se/2009/april/tillat-mig-att-asgarva-lite-1.html .. tkr det är viktigt att sprida ut dehär, för homofober måste stoppas!

2009-04-29 @ 08:43:38
URL: http://cloettas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0