ennuettinlägg

livet rullar väl på som vanligt, har inte så mkt att skirva egentligen. Har börjat köra min moppe litesmått men efter denhär veckan dåp jag tagit förarbeviset blire mer vill jag lova ! Blir så jävla skönt att bara kunna fara dit man vill enkelt och snabbt.
Nya skor jag har också. De jag skrev i inlägget nedanför så kolla där ist, har nämligen bara mobilbilder på skorna;d men lägger väl in endå:)
 

(råkade he fram fötterna mkt, därför dom ser små ut)
lovveem, men fick lov att köpa en stl för stora för för de var dom enda som fanns. Men man tager vad man haver.
ja, skolan idag var inte den bästa, vi har mkt, för mkt läxor och redovisningar och sånt.(våra lärara komunicerar inte med varann och lägger allt på samma gång) och sen hade jag världens humör idag, och att vi har dom jobbigaste och omognaste killarna i vår klass gör det inte bättre. tur att vissa finns där och keepar it up för en. men dagen slutade lyckligt, ingen död, för vi hade idrott, och ännu bättre, trampett. Det är det roligaste enligt mig.
Btw så har jag lärt mig lyssna på lektionerna, tro det eller ej. men faktiskt. och har kommit på att allt blit så mycket lättare, man fattar så mkt mer. sen har jag lär mig ta vara på lektionstimmarna hyffsat också, så den här tiden innan sommarlovet ska nog gå fort.
ÅH DET

Kommentarer
Postat av: Sanna

uppdatera SJÄLV=D

2009-04-28 @ 19:44:06
URL: http://sanzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0