jadu

kvällen urartade ju inte som vi trodde, men den blir väl minnesvärd på sitt sätt. hoppas bara du mår bättre, smsa dåå !
dagen började med att jag när jag vaknade(vilket var ganska sent, har ttyp intre sovit ut på veckor!) gick jag ut och la mig för att sola, as varmt och fint vääder !
 först i min pyamas, sen i bikini;)
sen började jag städa huset, och fick min lön efter :D:D
Sen hade klockan redan blivit mkt, så drog till jb, alla goingar kom dit och sen drog vi till stan för att äta. det endå jag fått i min under dagen var ett äppe, men var endå inte hungrig, och blir så jävla mätt efter ! vi åt på kinaresturangen eurasia, fyra små rätter, så jääävla gott!
Sen påväg till doscot träffade vi Henrik Schyffert och Johan Reborg ! GAGA vi tog kort på dom och som på oss, fört när jag såg dom ställde jag mig bara och pekade på dom och ba: JAG KÄNNER IGEN DOM AS MYCKET!
hahaha
sen drog vi till discot som var så jävla lame, elr ganska, men var inte alls taggad, tkr oftast inte de är så kul där.
Efter de hände de massa saker som jag inte orkar ta upp
hahahahahha på donken-->

Kommentarer
Postat av: Sanna

palla va neger : (



s: hahahahaha neej. OKEJ massa turkar och fjortisar, och en miriam daaaaa!

2009-05-01 @ 21:31:47
URL: http://sanzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0