frågan är ju.

om jag ska ta mig tid att blogga. Det här inlägget skrivs efter en viss pushning av mig käääääära kompis fialotta. haha. fialottttta.
jaja, for ner till stan med fia innan dansen men köpte inget, är dock kär i jeanstights. provade två par idag. Ett par från MQ och ett par från gina.<3<3 Får ta och köpa ngra när jag blir rikare. Senare for jag, fia och sofia och stekte. Inte bra. Men nu blire utomlands snart. taggar satan. 7 skoldagar kvar, sen äre sportlov, och sen har jag prao:D
Kvällen slutade iaf framför "säg att du älsakr mig" med en påse popcorn, nötmix och cola:)

Filmen är lätt sevärd. förutom att skådespelare vad sämst i huvet

Kommentarer
Postat av: sanna :)

Kul att du börjat blogga igen :).

S: haha tack. :) får se vilka det blir.

och jaaa, den filmen var konstig ;P

2009-02-22 @ 13:01:51
URL: http://sanzi.blogg.se/
Postat av: Anonym

SE

2009-02-22 @ 16:55:43
URL: http://fvh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0