och springer bort till indonesien

Lilltaggen på sommarn nurå. jag orkar inte kallt och grått längre. vill ha sommar nu. Men jag får ju lite försommar när jag far till spanien 11 mars:)

gud vad det är krongligt med photoshop. jag blir så less när det inte vill funka.
Idag hade vi iaf loppis för att samla in pengar till klasskassan, elr rättaresagt så hyrde vi ut bord till andra som fick ha loppis och vi fick pengarna för borden. Sen sålde vi fika och så. fasr jag hade sista passet och behövde inte komma sit förns vid tre, soooft:)
Nu ska jag snart ut och äta med bästaste människorna. :)
Man fattar inte hur mycket vissa betyder. man tar det för givet och fattar det inte förns man förlorar dom.
puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

det blev ju as snyggt :D du kan juu!

2009-02-22 @ 20:20:28
URL: http://fvh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0