over the edge

vikroria fick sin prins och dom levde lyckliga i alla sina dagar... hela sverige är på hödvarv över förlovningen, det endå som går på tv OCH radio. har sanna mellannamn som viktoria (heter viktoria i mellannamn, logiskt) så hon var därför min "idol" när jag var yngre. nog om det.
hade klädsim idag med klassen, kul faktiskt. min tröja blev en decimeter längre när den vart blöt.
sen var jag hos äpple och bakade chokladbollar, höhö. for sedan för att hämta min mobil som kommit tillbaka från lagningen(trodde jag) men istället fick jag en ny mobil, funkar väl, förutom att den ser ut som en eilien. men den är endå bra.
sen kom äpple till mig och åt semlor, och försökte plugga:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0