högt över allt förnuft

Igår var jag ju först på prao som var riktigt kul, blir imorn me, och på tisdag, sen blir iväg till spaninen! st33k
Sen var jag med sofia och fanny, vi var ner på maxi och köpte en maxchipspåse och två paket annanassplitt  hihi, småtomtar
vi åt upp allt oxå;)
vi sov hos sofia, och såg 4&5an av harry potter, gud vad twilightkillen som är med där är snyggg ! Ska ta mig tid och läsa twilightbäckerna också, är ensam om att inte ha läst dom.
Vi gick och ta oss to late och gick upp to tidigt ! Så är aptrött nu, så gonatt från mig nurå♥


Kommentarer
Postat av: cornelia

ahahahaha ''twilightkillen'' :]

2009-03-14 @ 17:47:15
URL: http://appple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0