va kul att det gick vägen, du som varit så benägen

Idag vare sista praodagen, för mig iaf. resen av mina klasskompisar försätter veckan ut.
Praoen har varit chill iaf, och kul ! Skulle vara kul att jobba som stylist... Hade sen dag idag men dagarna gick så fort där, Och har börjat sent varje dag också vilket har varit skönt med tanke på att jag varit tvungen att åka buss 45 minuter för att komma dit. men det har varit jätte kul att vara där. och alla har varit så snälla där:)
Imorn innan vi far ska jag snabbt ner till skolan för att möta klara, sen ska vi ner på maxi och köpa snax och sånt till resan, hoppas på att träffa lite folk det var länge sen jag träffade där:)
'puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0