ahmendurå

sitter här och mumsar på olw nötmix. älskar. spec chlinötterna
idag tog jag moppen ner på stan med fialotta, bara ett marinblått basiclinne från gina fick följa med hem


snyggingen i inlägget nedanför har inte kommit in(än, får man hoppas på), inte okej.
Sedan hade vi dubbeltimme dans, kulkul:)
När de var slut drog jag och fia ner till nydala med våra nyköpta biskvier och redbulls, mys !
 
Middagen åt jag hos min kusin, fick också en byrå av min moster, vilket behövdes. helt fullt i min garderob, så har försökt möblera om i garderoben nu men tkr inte riktigt jag fått till de än. men nu känns det som jag har för mkt plats, kan de kännas så? jaja, så har lagt in kläderna på plats och jobbat lite på usaarbetet jag skutit fram allderdes för länge. kmr inte bli så bra, men de ska funka !
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0