denna vemodiga man kryper fram

Känner att jag verkligen skulle behöva komma ut och jogga om jag ska orka med joggningen på idrotten sen, men eftersom alla är sjuka och jag inte vill jogga själv får jag väl fortsätta med pluggandet, som faktiskt kommit en bit, inte långt men en bit.
Förövrigt var Fia förbi här ett tag på förmiddan för att plugga, men ja, haha fast vi bestämmt oss om att vi skulle plugga så blev de inte så mkt. Dock känns de lite lättare för mig, jag har ju trost allt bara engelskan och HKn medans näsan resten av klassen har ett matteprov att göra som jag gjorde bort i onsdags, smart drag av mig. Sen drog vi ner en snabbis på strömpilen innan de stänge, kännde bara att jag behövde komma ut och varför då inte på en liten shoppingrunda?
Fast det var bara den feta maxfactor mascaran som var mitt lilla kap.

Kommentarer
Postat av: anki

är den maskaran bra? :)

2009-05-04 @ 20:24:16
URL: http://ankim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0